Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗΘΟΥΣ!!!!


Γνωρίστε την Μπρίτνει Μάρσαλ τη δεκατετράχρονη ξανθιά μαθήτρια και την οικογένειά της που ποζάρουν όλες μαζί χαρούμενες στη φωτογραφία με τα... μαγιό τους.
Κι αν αναρωτιέστε γιατί αυτή η οικογένεια μπορεί να αποτελεί θέμα, να σας ενημερώσω πως η μητέρα της 14χρονης ανησυχεί για εκείνη επειδή δε θέλει να υποβληθεί σε... αυξητική στήθους.

''Η κόρη μου περνά μία αστεία φάση'' δηλώνει η μητέρα της και υπογραμμίζει πως η επέμβαση αυξητικής στήθους αποτελεί για την οικογένειά τους ''μία ιεροτελεστία μετάβασης''.
Στην οικία Μάρσαλ η μητέρα και οι τέσσερις από τις κόρες της έχουν ξοδέψει πάνω από 60.000 ευρώ σε εμφυτεύματα σιλικόνης για το στήθος τους, ενώ η πλαστική αποτελεί μία απλή διαδικασία, όμοια του κομμωτηρίου.
Σε αντίθεση με την ''παράδοση'' η μικρότερη κόρη της οικογένειας αρνείται να αποχωριστεί το φυσικό της στήθος και προτιμά να σκέφτεται την είσοδό της στο πανεπιστήμιο και ονειρεύεται να γνωρίσει τον κόσμο και όχι το νυστέρι του... οικογενειακού πλαστικού.
''Θέλω να ακολουθήσει το παράδειγμα των αδερφών της''
''Ξέρω τις κόρες μου και ξέρω πως η Μπρίτνει δεν διαφέρει, έχουμε ήδη αρχίσει να συζητάμε για την επέμβαση που θα κάνει όταν γίνει 18. Αυτή τη στιγμή δεν έχει καν αυτό που εγώ θεωρώ στήθος, οπότε θα μου άρεσε να ακολουθήσει το παράδειγμα των αδελφών της''.
''Μου αρέσει η εικόνα των κοριτσιών μου και ξέρω πως και η Μπρίτνει θα ακολουθήσει αυτό το δρόμο όταν μεγαλώσει λίγο'' δηλώσει η Σαντάλ που έχει υποβληθεί σε 4 αυξητικές από το 1996.
Η απάντηση της Μπρίτνει έρχεται να απογοητεύσει τη μητέρα της και να θέσει τα όριά της σχετικά με το δικό της σώμα. ''Είμαι πολύ μικρή για να σκέφτομαι την πλαστική στήθους. Έχω συζητήσει πολύ με τη μαμά και τις αδελφές μου, τους αρέσει πολύ το στήθος τους και απολαμβάνουν την προσοχή που προσελκύουν. Στο παρελθόν είχα σκεφτεί πως θα ήθελα να το κάνω αλλά μερικές φορές τα κοιτάζω και μου φαίνονται γελοία.''
Η Σαντάλ έχει συνολικά 9 παιδιά, 5 κόρες και 4 γιους τα οποία ανατρέφει μόνη της εδώ και 12 χρόνια που έχει πάρει διαζύγιο. Οι 4 από τις κόρες ακολουθούν το δικό της παράδειγμα, ενώ αντίθετα οι γιοι παίρνουν το μέρος της Μπρίτνει, αποκαλώντας τη μητέρα και τις αδελφές τους θεότρελες

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...