Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Η Μαρία Σολωμού σε Σέξυ φωτογράφιση!!!



Φωτογραφία για ΔΕΙΤΕ: Η sexy φωτογράφηση με μαγιό της Μαρίας Σολωμού






Η Μαρία Σολωμού σε σέξυ φωτογράφιση στο περιοδικό "οκ".Ακόμα σχολιάζει τα τεκτενόμενα της σχέσης της με το Πάνο Μουζουράκη!
 Συγκεκριμένα, αναφέρει: "Είμαι κατά της συγκατοίκησης. Το μεγάλο μου όνειρο είναι να ζήσω σε ένα σπιτάκι με ένα γεφυράκι σαν αυτό που είχαν η Φρίντα Κάλο με τον Ντιέγκο Ριβέρα. Να μένω δηλαδή εγώ στο ένα σπίτι, ο άντρας μου στο διπλανό τα οποία θα μοιράζονται τον ίδιο κήπο και θα επικοινωνούν μεταξύ τους με ένα γεφυράκι. Και όταν θέλω να πηγαίνω και να του χτυπάω την πόρτα. Μου αρέσει να βγαίνω ραντεβού με τον σύντροφό μου. Οπότε, προς το παρόν, δεν αισθάνομαι καμία ανάγκη να μείνουμε μαζί με τον Πάνο. Σιχαίνομαι τη συνήθεια. Θέλω να με πάρει ο άλλος τηλέφωνο ή να τον πάρω εγώ και να του πω: «Πότε θα σε δω;».




ΔΕΙΤΕ: Η sexy φωτογράφηση με μαγιό της Μαρίας Σολωμού - Φωτογραφία 4



ΔΕΙΤΕ: Η sexy φωτογράφηση με μαγιό της Μαρίας Σολωμού - Φωτογραφία 3





ΔΕΙΤΕ: Η sexy φωτογράφηση με μαγιό της Μαρίας Σολωμού - Φωτογραφία 2




ΔΕΙΤΕ: Η sexy φωτογράφηση με μαγιό της Μαρίας Σολωμού - Φωτογραφία 1

(newsnow)















































































































































































































































































































Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...